30 жовтня в Києві компанія «Стор Фуд Дистрибьюшн» в рамках конференції «DistributionMaster-2020: Майбутнє ринку дистрибуції» поділилася практичними рішеннями в управлінні портфелем дистрибутора.
Тема майстер-класу, проведеного бренд менеджером компанії Олесею Тесленко, - «Еволюція дистрибутора: від новачка в категорії до експерта зі світовим брендом в портфелі».
Нашими основними рекомендаціями стали наступні поради: орієнтуйтеся на покупця: його потреби, страхи, драйвери; вивчайте ринок і тримайте руку на пульсі; вишиковуйте гармонійні відносини як з виробниками, так і з ритейлерами; насмілювався ризикувати і будьте готові до будь-якого результату; використовуйте можливості пробувати щось нове. Дякуємо організаторам виставки за запрошення і можливість поділитися своїм досвідом, а також за хороший привід для спілкування з колегами і потенційними партнерами.